2020 Apr 21

Dugódíj, a szükséges de kockázatos lépés

Az európai városokhoz hasonlóan Budapest forgalomcsillapítása is csak ott kezdődhet, hogy végre bezárul az M0 körgyűrű az északi és a nyugati oldalon is. Nem a tág, 100-as út felé terelt újabb változat, hanem az eredeti "szűk" gyűrű, Budaőrs/Törökbálint visszacsatlakozással az M1-re. Akkor is, ha drágább az alagutas megoldás, mert anélkül a Budapesten keresztülhaladó É-D-i forgalom nem csökkenthető.
Ezután jöhetnek a metró és hév projektek, hogy az ingázóknak legyen reális alternatívájuk a tömegközlekedés az autó helyett.
Ha ezek elkészültek, akkor jöhet a dugódíj.


Megjegyzendő, hogy a 4-es metró TELJES vonalának megépülése (Dél-Buda / Budaőrsi virágpiactól Rákospalotáig) volt az eredeti dugódíj alapfeltétele.

A teljese cikk itt érhető el:

 

https://nepszava.hu/3066336_dugodij-a-szukseges-de-kockazatos-lepes

2020 Sunyovszky Powered by Xtradevs